Üzleti és reklamációs feltételek
eladó Beáta Brožová

Felhasználási feltételek

I. Alapvető rendelkezések

1. Jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: "feltételek") a 1751. és azt követő §-oknak megfelelően kerültek kiadásra. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 89/2012.

  • Beata Brožová
  • ID: 74755749
  • Lhotka 189, 739 47
  • Elérhetőség:
  • email: info@brahmashop.sk
  • telefon: +420 777 290 902
  • www.brahmashop.sk

(a továbbiakban "eladó")

2. Jelen szerződési feltételek szabályozzák az eladó és azon természetes személy kölcsönös jogait és kötelezettségeit, akik a fogyasztói tevékenységén kívül, vagy üzleti tevékenysége keretében adásvételi szerződést kötnek (a továbbiakban: vevő ) a www.brahmashop.sk interneten elérhető weboldalon (a továbbiakban: "online bolt") található webes felületen keresztül.

3. A feltételek az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződés eltérő rendelkezései elsőbbséget élveznek a jelen feltételekben foglaltakkal szemben.

4. Jelen feltételek és az adásvételi szerződés cseh nyelven jön létre.

II. Információk az árukról és árakról

1. Az árukra vonatkozó információkat, beleértve az egyes áruk árait és főbb jellemzőit is, az egyes árukhoz az online áruház katalógusában adjuk meg. Az áruk árai tartalmazzák az általános forgalmi adót és az összes kapcsolódó díjat. A termékek árai mindaddig érvényesek, amíg a webáruházban megjelennek. Ez a rendelkezés nem zárja ki az adásvételi szerződés megkötését egyénileg elfogadott feltételek mellett.

2. Az online áruház katalógusában elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles ezen árukra vonatkozóan adásvételi szerződést kötni.

3. Az áruk csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekről szóló tájékoztatás az online áruházban kerül közzétételre. Az online áruházban feltüntetett áruk csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó tájékoztatás csak abban az esetben érvényes, ha az árut a Cseh Köztársaság területén belül szállítják.

4. Az áru vételárából adott kedvezmények egymással nem vonhatók össze, kivéve, ha az eladó és a vevő másként állapodnak meg.

III. Megrendelés és adásvételi szerződés megkötése

1. Az adásvételi szerződés megkötésével összefüggésben a vevőnél a távközlő eszközök használata során felmerülő költségeket (internetkapcsolat költsége, telefonhívások költsége) a vevő maga fizeti. Ezek a költségek nem térnek el az alapkamattól.

2. A vevő a következő módokon rendel árut:

  • ügyfélfiókján keresztül, ha korábban regisztrált az online áruházba,
  • a megrendelőlap regisztráció nélküli kitöltésével.

3. Megrendeléskor a vásárló kiválasztja az árut, az áruk darabszámát, a fizetési és szállítási módot.

4. A megrendelés elküldése előtt a vásárló ellenőrizheti és módosíthatja a megrendelésben megadott adatait. A vevő a megrendelést a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldi el az eladónak A megrendelésben megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti A megrendelés érvényességének feltétele a megrendelőlapon minden kötelező adat kitöltése és a vevő igazolása arról, hogy elolvasta ezeket a feltételeket.

5. Az eladó a megrendelés kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazolást küld a vásárlónak a megrendelés kézhezvételéről arra az e-mail címre, amelyet a vevő a megrendelés leadásakor megadott. Ez a visszaigazolás automatikus és nem minősül szerződésnek. Az eladó aktuális szerződési feltételei a visszaigazolás mellékletét képezik. Az adásvételi szerződés csak a megrendelés eladó általi elfogadását követően jön létre. A megrendelés elfogadásáról szóló értesítést a vevő e-mail címére kézbesítjük. / Az eladó a megrendelés kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazolást küld a vásárlónak a megrendelés átvételéről arra az e-mail címre, amelyet a vevő a rendelés leadásakor megadott. Ez a visszaigazolás a szerződés megkötésének minősül. Az eladó aktuális szerződési feltételei a visszaigazolás mellékletét képezik. Az adásvételi szerződés úgy jön létre, hogy az eladó visszaigazolja a megrendelést a vásárló e-mail címére.

6. Abban az esetben, ha az eladó a megrendelésben szereplő feltételek valamelyikét nem tudja teljesíteni, úgy módosított ajánlatot küld a vevőnek az e-mail címére. A módosított ajánlat az adásvételi szerződés új tervezetének minősül, és az adásvételi szerződés ebben az esetben úgy jön létre, hogy a vevő a jelen szerződési feltételekben megadott e-mail címére visszaigazolja az ajánlat elfogadását.

7. Minden, az eladó által elfogadott megrendelés kötelező érvényű. A vevő mindaddig elállhat a megrendelésétől, amíg a vevő meg nem kapja az eladótól a megrendelés elfogadásáról szóló értesítést. A vásárló a megrendelést telefonon, az eladó jelen szerződési feltételekben megadott telefonszámán vagy e-mail címén mondhatja le.

8. Abban az esetben, ha nyilvánvaló technikai hiba történt az eladó részéről az áru webáruházban történő árának megadásakor, vagy a megrendelés során, az eladó nem köteles az árut ezen a napon átadni a vevőnek. nyilvánvalóan hibás ár, még abban az esetben is, ha a vásárló a jelen feltételeknek megfelelően automatikus visszaigazolást kapott a megrendelés átvételéről. Az eladó indokolatlan késedelem nélkül értesíti a vevőt a hibáról, és módosított ajánlatot küld e-mail címére. A módosított ajánlat az adásvételi szerződés új tervezetének minősül, és az adásvételi szerződés ebben az esetben úgy jön létre, hogy a vevő elfogadja az eladó e-mail címére.

IV. Ügyfél fiókja

1. A vásárló online áruházban történő regisztrációja alapján a vásárló hozzáférhet ügyfélfiókjához. A vásárló megrendelheti az árut az ügyfélszámlájáról. A vásárló regisztráció nélkül is rendelhet árut.

2. Vevői fiók regisztrálásakor és árurendeléskor a vásárló köteles minden adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni. A Vevő köteles a felhasználói fiókjában megadott adatokat bármilyen változás esetén frissíteni. A vásárló által a vevő fiókjában és az áru megrendelésekor megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.

3. Az ügyfélfiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. A vevő köteles az ügyfélfiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat bizalmasan kezelni. Az eladó nem vállal felelősséget az ügyfélfiókkal harmadik felek általi visszaélésért.

4. A vevő nem jogosult az ügyfélfiók harmadik fél általi használatára.

5. Az eladó megszüntetheti a felhasználói fiókot, különösen akkor, ha a vevő már nem használja felhasználói fiókját, vagy ha a vevő megszegi az adásvételi szerződésben vagy a jelen feltételekben vállalt kötelezettségeit.

6. Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem biztos, hogy folyamatosan elérhető, különös tekintettel az eladó hardver és szoftver berendezéseinek szükséges karbantartására, ill. harmadik felek hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása.

V. Fizetési feltételek és áruszállítás

1. Az áru árát és az áru adásvételi szerződés szerinti szállításával kapcsolatos költségeket a vevő az alábbi módokon fizetheti meg:

  • készpénz nélküli átutalással az eladó 2202767161/2010 számú, az Airbanknál vezetett bankszámlájára,
  • készpénz nélküli fizetési kártyával,
  • készpénz nélküli átutalással az eladó számlájára a fizetési kapun keresztül....

2. A vevő a vételárral együtt köteles megfizetni az eladónak az áru csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségeket a megállapodás szerinti összegben. Kifejezetten eltérő rendelkezés hiányában a vételár tartalmazza az áru kiszállításával kapcsolatos költségeket is.

3. Készpénzes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor esedékes. Készpénz nélküli fizetés esetén a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől számított 3 napon belül esedékes.

4. Fizetési átjárón keresztül történő fizetés esetén a vevő az érintett elektronikus fizetési szolgáltató utasításait követi [S16]

5. Készpénz nélküli fizetés esetén a vevő vételár-fizetési kötelezettsége akkor teljesül, amikor a megfelelő összeget az eladó bankszámláján jóváírják.

6. Az eladó nem követel előleget vagy más hasonló fizetést a vevőtől. A vételár kifizetése az áru kiszállítása előtt nem foglaló.

. A szállítási mód kiválasztása az árurendelés során történik.

7. A vevő az áru fuvarozótól történő átvételekor köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és hiba esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót. A küldeménybe való illetéktelen behatolást jelző csomagolás megsértése esetén a vevőnek nem kell átvennie a szállítmányt a szállítmányozótól.

8. Az eladó adóbizonylatot állít ki a vevőnek. Az adóbizonylatot a vevő email címére küldjük./Az adóbizonylatot a leszállított áruhoz csatoljuk.

9. A vevő az áru teljes vételárának a szállítási költséggel együtt történő megfizetésével, de először az áru átvételével szerzi meg az áru tulajdonjogát. Az áru véletlen megsemmisüléséért, sérüléséért vagy elvesztéséért való felelősség a vevőre száll át az áru átvételekor, vagy akkor, amikor a vevőnek az áru átvételének kötelezettsége volt, de ezt nem az adásvételi szerződés megszegésével tette meg.

VI. Elállás a szerződéstől

1. Az adásvételi szerződést fogyasztói tevékenységén kívül kötött vevő jogosult az adásvételi szerződéstől elállni.

2. A szerződéstől való elállás határideje 14 nap

  • az áru átvételének napjától,

3. A vevő nem állhat el többek között az adásvételi szerződéstől:

  • a vevő kívánsága szerint vagy személye számára módosított áruk szállításáról,
  • olyan zárt csomagolású áru szállítása, amelyet a vevő a csomagolásból kivett, és higiéniai okokból nem lehetséges visszaküldeni,
  • a Ptk. 1837. §-ában meghatározott egyéb esetekben.

4. Az elállási határidő betartása érdekében a vevőnek az elállási határidőn belül elállási nyilatkozatot kell küldenie.

5. Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vevő az eladó által biztosított elállási nyilatkozat-mintát használhatja. Az adásvételi szerződéstől való elállást a vevő az eladó jelen feltételekben meghatározott e-mail-címére vagy szállítási címére küldi meg. Az eladó haladéktalanul visszaigazolja a vevőnek az űrlap átvételét.

6. A szerződéstől elálló vevő köteles az árut az eladónak a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszajuttatni az eladónak.

Az árunak kopásmentesnek, sérülésmentesnek és az eredeti csomagolásban kell lennie. Az áruk ellenőrző címkével vannak ellátva, amelyet nem szabad elvágni, eltépni vagy átragasztani. Továbbá szükséges az áruval együtt küldött eredeti dokumentum is.

A vevő viseli az áru eladónak történő visszaküldésével járó költségeket akkor is, ha az árut jellegéből adódóan a szokásos postai úton nem lehet visszaküldeni.

Az árut a következő címre küldje: Beáta Brožová Lhotka 189, 739 47 . Az árukat megfelelően be kell csomagolni, nehogy megsérüljenek vagy ellopják. Javasoljuk, hogy biztosítsa a küldeményt elvesztés vagy sérülés esetére.

7. Ha a vevő eláll a szerződéstől, az eladó haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldi neki a tőle kapott összes pénzt, kivéve a szállítási költségeket . Az eladó csak abban az esetben adja vissza a kapott pénzt a vevőnek más módon, ha a vevő beleegyezik, és ez nem jár többletköltséggel.

8. Ha a vevő az eladó által kínált legolcsóbb kézbesítési módtól eltérő szállítási módot választott, az eladó a legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben visszatéríti a vevőnek az áru kiszállítási költségét. kínált áruk.

9. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzt visszaadni a vevőnek, mielőtt a vevő átadja neki az árut.

10. A vevő köteles az árut sértetlenül, épen és szennyezetlenül visszaküldeni az eladónak, és lehetőség szerint eredeti csomagolásban. Az eladó jogosult az áruban okozott kár megtérítési igényét egyoldalúan beszámítani a vevő vételár-visszatérítési igényébe.

11. Az eladó elállhat az adásvételi szerződéstől a készlet elfogyása, az áru nem elérhetősége miatt, vagy ha az áru gyártója, importőre vagy szállítója leállította az áru előállítását vagy behozatalát. Az eladó a megrendelésben megadott e-mail címen haladéktalanul tájékoztatja a vevőt, és az adásvételi szerződéstől való elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldi az összes pénzeszközt, beleértve a szállítási költséget is, amelyet tőle a szerződés alapján kapott. ugyanúgy, vagy a vevő által meghatározott módon.

VII. Hibás teljesítésből eredő jogok

1. Az eladó garantálja a vevőnek, hogy az áru az átvételkor hibátlan. Az eladó különösen felelős a vevő felé azért, hogy abban az időben, amikor a vevő átvette az árut:

  • az áru rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben a felek megállapodtak, megállapodás hiányában pedig azokkal a tulajdonságokkal rendelkeznek, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vevő az áru jellegére tekintettel és a reklám alapján elvárt. általuk végrehajtott,
  • az áru alkalmas arra a célra, amelyet az eladó a használatukra vonatkozóan megjelöl, vagy amelyre az ilyen típusú árukat általában használják,
  • az áru minősége vagy kialakítása megfelel a szerződött mintának vagy modellnek, ha a minőséget vagy kivitelt a szerződéses minta vagy modell szerint határozták meg,
  • az áru megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban van, és az áru megfelel a jogszabályi előírásoknak.

2. Az eladót legalább a gyártó hibás teljesítésből eredő kötelezettségei fennállnak. A vevő a fogyasztási cikken keletkezett hibából eredő jogát egyébként az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül jogosult gyakorolni.

3. Ha az értékesített árun, annak csomagolásán, az áruhoz mellékelt használati utasításban vagy reklámban az egyéb jogszabályoknak megfelelően fel van tüntetve az áru használhatóságának időtartama, a minőségi garanciára vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. Az eladó minőségi garanciával vállalja, hogy az áru a szokásos rendeltetésszerű használatra alkalmas lesz, vagy meghatározott ideig megőrzi megszokott tulajdonságait. Ha a vevő az eladót az áru hibájával megalapozottan vádolja, a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának határideje, illetve a jótállási idő nem telik arra az időtartamra, amely alatt a vevő a hibás árut nem tudja használni.

4. A szerződési feltételek előző bekezdésében említett rendelkezések nem vonatkoznak az alacsonyabb áron értékesített árukra olyan hibára, amelyre alacsonyabb áron állapodtak meg, az áru szokásos használatából eredő elhasználódására, a használt áru olyan hibája, amely megfelel az áru vevő általi átvételekor fennálló használati vagy kopási fokának, vagy ha ez az áru természetéből adódik. Nem illeti meg a hibás teljesítés joga a vevőt, ha az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás, vagy a hibát a vevő maga okozta.

5. Hiba esetén a vevő reklamációval élhet az eladóval és követelheti:

  • csere új árukra,
  • áru javítása,
  • ésszerű engedmény a vételárból,
  • elállni a szerződéstől.

6. A vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől:

  • ha az árunak jelentős hibája van,
  • ha a javítást követően ismétlődő hiba vagy hiányosságok miatt a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni,
  • nagyobb számú termékhiba esetén.

7. A szerződésszegés olyan lényeges, amelyről a szerződésszegő fél már a szerződés megkötésekor tudott vagy tudnia kellett, hogy a másik fél nem kötötte volna meg a szerződést, ha ezt a szerződésszegést előre látta volna.

8. Jelentéktelen szerződésszegésnek minősülő hiba esetén (függetlenül attól, hogy a hiba eltávolítható vagy nem eltávolítható) a vevő jogosult a hiba elhárítására vagy a vételárból ésszerű engedményre.

9. Ha a kijavítást követően ismételten előfordult eltávolítható hiba (általában ugyanazon hibára a harmadik, vagy eltérő hibára a negyedik reklamáció), vagy az árunak nagyobb számú hibája van (általában legalább három hiba egyidejűleg), a vevő jogosult a vételárból kedvezményt kérni, árut cserélni vagy a szerződéstől elállni.

10. A vevő a reklamáció során köteles közölni az eladóval, hogy melyik jogot választotta. Választásmódosítás az eladó beleegyezése nélkül csak abban az esetben lehetséges, ha a vevő olyan hiba kijavítását kérte, amely javíthatatlannak bizonyult. Ha a vevő a lényeges szerződésszegésből származó jogát nem választja meg időben, ugyanazokkal a jogokkal rendelkezik, mint kisebb jelentőségű szerződésszegés esetén.

11. Ha az áru kijavítása vagy kicserélése a szerződéstől való elállás alapján nem lehetséges, a vevő kérheti a vételár teljes visszatérítését.

12. Ha az eladó bizonyítja, hogy a vevő az áru hibájáról az átvétel előtt tudott, vagy azt maga okozta, az eladó nem köteles a vevő követelését kielégíteni.

13. A vevő nem tarthat igényt leértékelt árura azon okból, amely miatt az adott árut leértékelték.

14. Az eladó köteles a reklamációt minden olyan telephelyen elfogadni, ahol a reklamáció elfogadása lehetséges, adott esetben a székhelyen vagy a telephelyen is. Az eladó köteles írásban visszaigazolni a vevőt arról, hogy a vevő mikor gyakorolta a jogát, mi a reklamáció tartalma és a vevő a reklamáció kezelésének módját, valamint a kereset kezelésének időpontját és módját. reklamáció, ideértve a javítás és annak időtartamának igazolását, vagy a panasz elutasításának írásos indoklását.

15. A reklamációról az eladó vagy az általa megbízott munkatárs haladéktalanul, összetett ügyekben három munkanapon belül dönt. Ebbe az időtartamba nem tartozik bele a hiba szakértői megítéléséhez szükséges, a termék vagy szolgáltatás típusának megfelelő idő. A reklamációt – ideértve a hiba elhárítását is – haladéktalanul, de legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kell kezelni, kivéve, ha az eladó és a vevő ennél hosszabb határidőben állapodnak meg. Ezen időtartam hiábavaló lejárta lényeges szerződésszegésnek minősül, és a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől. A reklamáció benyújtásának pillanatának azt a pillanatot kell tekinteni, amikor a vevő akarata (a hibás teljesítéshez való jog gyakorlása) az eladó felé kifejezésre jut.

16. Az eladó írásban tájékoztatja a vásárlót a reklamáció eredményéről.

17. Nem illeti meg a vevőt a hibás teljesítés joga, ha a vevő a dolog átvétele előtt tudta, hogy a termék hibás, vagy ha a hibát maga a vevő okozta.

18. Indokolt reklamáció esetén a vevőnek joga van a reklamáció alkalmazásával kapcsolatban felmerült, célirányosan felmerült költségének megtérítésére. A vevő a szavatossági idő lejártát követő egy hónapon belül élhet ezzel a jogával az eladóval, ellenkező esetben a bíróság nem ismerheti el.

19. A vevő a reklamáció módját választhatja meg.

20. A szerződő felek hibás teljesítésből eredő jogokkal kapcsolatos jogait és kötelezettségeit a Polgári Törvénykönyv 1914-1925., 2099-2117. és 2161-2174. §-ai, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992.

21. A feleknek az eladó hibafelelősségével kapcsolatos egyéb jogaira és kötelezettségeire az eladó reklamációs eljárása az irányadó.

VIII. Szállítás

(1) A szerződő felek minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesíthetnek egymásnak.

2. A vevő a levelezést a jelen feltételekben megadott e-mail címre kézbesíti az eladónak. Az eladó a leveleket a vevőnek az ügyfélfiókjában vagy a megrendelésben megadott e-mail címére kézbesíti.

IX Személyes adatok

1. Az együttműködésünk során Ön által megadott összes információ bizalmas, és ennek megfelelően kezeljük. Amennyiben erre írásban nem ad engedélyt, adatait a szerződés teljesítése érdekében más módon nem használjuk fel, kivéve azt az email címet, amelyre kereskedelmi üzeneteket lehet küldeni, mivel törvény engedélyezi az eljárást, kivéve, ha Ön megtagadja azt. Ezek az üzenetek csak hasonló vagy kapcsolódó árukra vonatkozhatnak, és egyszerű módon (levélben, e-mailben vagy egy kereskedelmi üzenetben található linkre kattintva) bármikor leiratkozhatnak. Az email címet erre a célra a szerződő felek közötti utolsó szerződés megkötésétől számított 3 évig megőrizzük.

2. A személyes adatok védelmével kapcsolatos részletesebb információk a Személyes Adatvédelmi Szabályzatban találhatók ITT

„A vásárlással kapcsolatos elégedettségét e-mailes kérdőívekkel határozzuk meg a Verified by customers program részeként, amelyben e-shopunk is részt vesz. Ezeket minden alkalommal elküldjük Önnek, amikor tőlünk vásárol, ha a 480/2004 Coll. törvény 7. § (3) bekezdése értelmében. az információs társadalom egyes szolgáltatásairól nem utasítja el azok küldését. Személyes adatokat a Verified by customers program részeként kérdőívek küldése céljából kezelünk jogos érdekünk alapján, amely abból áll, hogy megbizonyosodunk arról, hogy elégedett-e a tőlünk vásárolt vásárlásával. A kérdőívek küldéséhez, visszajelzéseinek kiértékeléséhez és piaci pozíciónk elemzéséhez a Heureka.cz portált üzemeltető feldolgozót használjuk; ebből a célból adatokat adhatunk át a vásárolt áruról és az Ön e-mail címéről. E-mailes kérdőívek küldésekor személyes adatait nem adjuk ki harmadik félnek saját célra. Az Ügyfélellenőrzött program részeként e-mailes kérdőívek küldését bármikor kifogásolhatja, ha a kérdőívvel együtt küldött e-mailben található hivatkozás segítségével leiratkozik a további kérdőívekről. Kifogása esetén a kérdőívet nem küldjük tovább."

X. A viták peren kívüli rendezése

1. A Cseh Kereskedelmi Felügyelet, amelynek székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, azonosítószám: 000 20 869, internetcím: https://adr.coi.cz/cs, felelős a kiszállításért. -az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói jogviták bírósági rendezése. A http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható az eladó és a vevő közötti, az adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére.

2. A Cseh Köztársaság Európai Fogyasztói Központja, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, internetcím: http://www.evropskyspotrebitel.cz az 524/2013/EU rendelet értelmében kapcsolattartó pont Az Európai Parlament és a Tanács 2013. május 21-i rendelete a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (Rendelet az online fogyasztói jogviták rendezéséről) ).

3. Az eladó kereskedelmi engedély alapján jogosult árut értékesíteni. A kereskedelmi ellenőrzést a hatáskörébe tartozó illetékes kereskedelmi iroda végzi. A Cseh Kereskedelmi Felügyelet többek között meghatározott körben felügyeli a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvény betartását.

XI. Záró rendelkezések

1. Az eladó és a vevő közötti összes megállapodásra a Cseh Köztársaság joga az irányadó. Ha az adásvételi szerződéssel létrejött kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, akkor a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a Cseh Köztársaság joga az irányadó. Ez nem érinti az általánosan kötelező jogszabályokból eredő fogyasztói jogokat.

2. A vevővel kapcsolatban az eladót nem köti semmilyen magatartási kódex az 1826. § (1) bekezdésének rendelkezései értelmében. e) pontja alapján a Ptk.

3. Az eladó webhelyére vonatkozó minden jog, különösen a tartalom szerzői joga, beleértve az oldalelrendezést, fényképeket, filmeket, grafikákat, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmakat és elemeket, az eladót illeti. Tilos a weboldalt vagy annak egy részét az eladó hozzájárulása nélkül másolni, módosítani vagy egyéb módon felhasználni.

4. Az eladó nem vállal felelősséget a webáruházban harmadik személyek beavatkozásából, illetve annak rendeltetésellenes használatából eredő hibákért. A vásárló a webáruház használata során nem alkalmazhat olyan eljárást, amely negatívan befolyásolhatja annak működését, és nem végezhet olyan tevékenységet, amely lehetővé tenné számára, vagy harmadik személy számára, hogy az internetes áruházat alkotó szoftvereket vagy egyéb összetevőket beavatkozzon vagy használja, jogosulatlanul használja a webáruházat, illetve annak részeit, szoftver berendezéseit oly módon, hogy az ellentétes annak céljával vagy rendeltetésével.

5. A vevő a Polgári Törvénykönyv 1765. § (2) bekezdése értelmében vállalja a körülmények megváltozásának kockázatát.

6. Az adásvételi szerződést a feltételekkel együtt az eladó elektronikus formában archiválja, és nem hozzáférhető.

7. Az eladó megváltoztathatja vagy kiegészítheti a feltételek szövegét. Ez a rendelkezés nem érinti a feltételek korábbi változatának hatálya alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.

8. A szerződéstől való elálláshoz szükséges formanyomtatvány mintát a feltételekhez csatoljuk.

A reklamációs űrlap innen tölthető le.

szerződés-elállási űrlap, innen tölthető le.

Jelen feltételek 2023. január 1-jén lépnek hatályba